Thursday, November 23, 2006

dret de somiar truites volant per l´espai


fuma aquest núvol i deixa la teva vergonya
els teus desitgos i les teves pors ( tot
això que diuen freudià metafísic...)
a dins d´un soroll no importa el que sigui
paraulotes al meu voltant
em desperten i esmorço música
al.lucinant inverosímil similitut amb
les persones m´evoca càntics del passat
i xiu xiu pel riu
màqina torna el canvi en metàlic
però jo no he pagat amb diners
agafo la constelació que ha sortit
de l´inrevès magnètic
i salto pel bosc transparent del pubis imaginari
ja està la taula parada
jijijís i jujujús per tota la meva part humana
llàgrimes broten i us empaiten ( sentiment i punt ) i un ou fregit
em diu coses tendres abans de menjer-me´l
l´ordinador central plou el seu oli llefiscòs
i xiu xiu pel riu

4 Comments:

At 2:47 AM, Blogger happy bodeguero said...

que bueno tío

 
At 3:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Eing?
Te escribes tu mismo mns de ánimo?

Psss,te cuento un secreto? yo tb lo hacía pero me era en plan anónimo ;-p


Muaks
L.

 
At 5:15 PM, Blogger Ceda el Paso said...

Vaya crack Robertoff!

 
At 11:06 AM, Blogger Ana Conda Quintana said...

que bueno tío, es absolutamente fantástico

 

Post a Comment

<< Home